вівторок, 18 листопада 2014 р.

Самолюк М.О.

Перші кроки викладання інформатики

1 коментар:

  1. З появою комп’ютерних комплексів у школах з’явилася проблема якісного програмного забезпечення. В основному існують програми довідкового або контролюючого характеру. Також в бібліотечному фонді нашої школи відсутні книги для вивчення даного предмету, а купувати їх за власний рахунок багато батьків не згодні.
    Також однією з проблем, яка перешкоджає розвитку інформатики, як науки в початковій школі, є те, що більшість учнів не розуміють справжнього призначення комунікаційних та інформаційних технологій, оскільки сприймають їх як іграшки.
    Ще одна проблема - на інформатику відводиться лише 1 година на тиждень і тому не можливо в повному обсязі донести необхідний матеріал до дітей. Але і цей час необхідно використати найбільш ефективно. На практиці я переконалася, що традиційний урок у комп’ютерному класі малоефективний. Яким способом зацікавити учнів точними науками та інформатикою зокрема? Я бачу лише один вихід із такої ситуації - створити на уроці дружню, цікаву, ігрову обстановку, в якій учень зможе пройти весь шлях вивчення предмета: від засвоєння основних понять до свідомого використання знань на практиці і створення творчих проектів.

    ВідповістиВидалити